środa, 22 września 2010

Every time i look inside your eyes...

Mam czasami coś takiego, że wpada mi w ucho jakaś piosenka i po prostu muszę ją odszukać w przepastnym internecie i usłyszeć jeszcze raz, a potem jeszcze...
Tak było też dzisiaj:) Usłyszałam tą piosenkę w radiu (dla wszystkich lubiących trochę cięższe brzmienie /choć nie zawsze/ i oryginalne brzmienie, nie masówkę z MTV czy Vivy polecam Antyradio - rockowo, bezkompromisowi:)) i już wiedziałam, że jak tylko wrócę do domu to muszę się dowiedzieć kto to, co to:) Najczęściej w takich wypadkach szukam po urywkach tekstu, po fragmencie który mi się wbiję w pamięć:) Czasami poszukiwania są żmudne, czasem coś przekręcam, ale dzisiaj poszło gładko i łatwo! Tak więc słucham sobie pół dnia tego:



Pozdrawiam wszystkich czytających, mam nadzieję, że niedługo uda mi się pokazać coś "mojego":)

2 komentarze: